se upp

Även om det snöar bamseflingor idag så kan man ändå märka att det börjar bli vår och sommar. Nu är det nästan farligt att köra till jobbet. Min väg till jobbet är slingrig och en lång uppförsbacke, man kan aldrig vara säker på vad som kommer runt hörnet. Igår fick jag tvärbromsa för en stor vit hare mitt i vägen. Sen körde jag 10 minuter, och så fick jag tvärbromsa igen för en hjort! :) Tur att man är vaken kl 5 på morgonen!

Jag skulle haft långfri i helgen.. Men så blev det en extravakt idag, så nu ser jag verkligen fram emot helg! Ikväll blir det tacos och serier i soffan. Ska äntligen börja se Vampire diaries som Asp reklamerar så mycket för!
Imorron blir det sova länge, träna och så tänkte vi gå och se Førdes fotbollslag spela match. Finns en del hunkar där ;)

Längtar till nästa vecka.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0