färdigopererad



Operationen gick riktigt bra. Blev varnad innan att jag skulle få lokalbedövning medan jag sov, så jag skulle inte kunna svälja på en timme ca. Men när jag vaknade kunde jag både svälja och prata så jag var jätteglad. Sofia skrattade lite åt mig.. var nog ganska flummig!
Stannade 4 timmar efter på sjukhuset.. Sofia och Moa satt med mig i skift. Sen ville jag hem. Var ju så pigg. Gjorde bara lite ont.

Men nu gör det skitont! Är mycket mer uppsvälld nu.. Försökte dricka vatten men det fanns inte plats så jag hostade upp allt och började hosta blod. Men men.. nu är jag helt tyst iaf och ska bara vila..


Kommentarer
Postat av: cissi

2010-08-09 @ 15:43:45
Postat av: cissi

Skönt att allt gick bra :-)

Nu kanm det bara bli bättre. kraam

2010-08-09 @ 15:44:17
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0