dålig på att uppdatera nu igen

Sorry. Glömmer bara bort att skriva.
Jag sover så otroligt dåligt nu vissa nätter. Inatt drömde jag mardröm och vaknade helt övertygad om att klockan ringt och jag somnat om. Sprang upp, gick på toaletten, och var på väg att klä på mig när jag tittade på klockan och såg att hon var 00.45. Då hade jag sovit  en timme.
Vaknade igen vid 02 och 03.
Behöver jag säga att jag var trött när klockan faktiskt ringde kl 4?


Annars går dagarna... utan att det händer särskilt mycket men det är bara skönt. Jobbar sover och tränar. Blir minst 4 träningar i veckan nu och jag är riktigt stolt! :) Helgen var nykter, och jag fick för mig att storstäda huset. Torka skåpluckor, damma överallt, torka bort spindelväv i taket, å massa mer. Moa fick panik för att jag vägrade sluta :)

Moa förresten.. tror vi umgåtts för mycket nu för jag har börjat läsa hennes tankar.
Det är inte så ofta jag hälsar på henne på jobbet. Men så fick jag för mig att jag skulle åka dit i måndags istället för att åka hem och sova som jag brukar efter jobbet. På väg dit tänkte jag att det skulle vara väldigt gott med Daimbollar så jag köpte med och skulle överraska henne.
Möter Moa nästan i dörren på jobbet, fullt påklädd, för att hon skulle gå och köpa daimbollar! :)
Gången innan när jag kom dit så ringde hon mig precis när jag klev in dörren.

Idag är det jobb till 13, sova, laga fiskgryta, träna och sen mysa i soffan och se House. Soft dag, som vanligt :)

Life is life
Life is good

Kommentarer
Postat av: Eken

Öhhh... va ä daimbollar för någe? :-P

2010-02-10 @ 20:20:15
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Petra

åh EKEN! Du har verkligen missat nått! :) Det är tokgott! Det är typ...saftiga vetebullar.. men smält daimchoklad i. mmmmmmmmmmmmm

2010-02-10 @ 20:44:23
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: cissi

Äntligen en update!! :-)

Daimbollar lät smarrigt!! Borde kunna göra muffins med daim i, hmm, undrar om jag ska testa!

Kommer du hem snart??

2010-02-11 @ 10:07:19
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0