Just det ja..

Har ju inte skrivit nått alls på länge.. Jag är i Sverige! Bara på snabbvisit för att fixa bilen. Men har hunnit med att träffa dom flesta nära och kära här hemma. Var till Gävle och åt lunch med barnvagnsmaffian. Ja, Kristin och Sofi var med dom med. :) Barnen växer ju så otroligt mycket! Nästan så man väntar sig att dom är tonåringar nästa gång jag kommer!

Kan erkänna att jag hade lite hemlängtan igår när jag pratade med dom som skulle ut och så.. Men slog bort dom tankarna ganska fort. :)

Jag har förresten inte gjort annat än att äta och fika här. SHIT vad gott det är med skräpmat! McDonalds-strips, KEBABRULLE, pizza, kinamat, semlor, cheesecake å massa annat!!! :)  Blir att träna lite extra när jag kommer hem. Hur det nu ska gå med min fot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0