Tillbaka i Førde

Efter 15 timmars körning kom jag till slut hem igen.Skakade av trötthet eftersom de 2 sista timmarna var i mörker, dimma och snö. Det var helt omöjligt att möta en lastbil..för snön yrde som bara den efter dom.

Slängde i mig lite mat när jag kom hem, sen dog jag i sängen. Fast jag blundade flackade ögonen fram och tillbaka bakom ögonlocken.. dom kunde inte riktigt slappna av. Det dröjer nog ett tag tills jag tar en sån körtur alldeles ensam!

Nu är iallafall bilen fixad.. Jag hoppas verkligen att det går bra på ombesiktningen!

Foten börjar bli mycket bättre, och jag tänkte tejpa den idag och köra ett träningspass. Har ju bara ätit kebab, pizza, kinamat, semlor och massa fika när jag varit hemma. Plus att jag bara tränat en gång.
Svennes gym hade uppgraderat alla konditionsapparater så dom hade en egen tvskärm. Kändes ju som att man kunde stå hur länge som helst när man fick se på OS under tiden! :)

En stor kram till Sara, Kristin, Eken, Maria, Sofi och alla andra som gjorde mina dagar hemma jättemysiga! :)

Kommentarer
Postat av: Sara L

mjahaha äntligen!

2010-02-24 @ 15:57:35
Postat av: Sofi

Kram på dig själv, det var kul att hinna med och se dig en sväng!

2010-02-28 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0