då var det ett tag sen igen då

Har blivit väldigt dålig på att skriva, jag vet!

Höjdpunkterna sen jag skrev sist då..
Har lekt med Malin och Imre några gånger. Äntligen har jag fått träffa den lilla varelsen. Han är så liten så liten. Dom är ju ganska tråkiga i den där åldern. Men ett litet flirtigt leende så smälter man, och så gör det inget att dom är tråkiga.


Förra helgen hade vi fest..  lät inte som att det var så mycket folk som skulle ut, så därför bjöd jag typ alla dom bästa. Bjuder man 40 st så kommer ju oftast 10-15. Men.. nu kom ALLA! Även några som sagt att dom var bortresta då. haha. Riktigt kul fest tycker jag!

Mer då? Har börjat dejta lite. Är väl ingen idé att skriva nått om det här än. Men men. Kul är det iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0