Man får unna sig ibland..

Idag ska jag besiktiga bilen. Eller ta den på EU kontroll som det heter här. Varför det heter så förstår jag inte riktigt. Norge är ju inte ens med i EU! :) Här är det lite annorlunda också.. man kan besikta den på massa olika ställen. Till å med på en vanlig verkstad. Räknar med att det kommer gå lite pengar, så istället för att vara ledsen över att slänga bort pengar på bilen, tänkte jag göra nått för mig själv idag med. Har gått och varit spänd i nacken och axlar länge nu, så jag ska försöka få en tid för massage!! Shit vad jag längtar!
Moa är snäll och knäcker ryggen på mig på kvällarna.. och har på linement. Men det hjälper inte så mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0