min dag

04.30 Klockan ringer
04.40 klockan ringer igen
04.50 klockan ringer igen
04.55 Jag går upp och sätter på ägg. Går och lägger mig igen.
05.00 Klockan ringer ännu en gång och jag tänker att nästa är den sista.
05.09 Kommer på att jag glömt bort äggen.
Tvättar av mig, sminkar och sätter upp håret
Drar på uniformen.
Äter 2 ägg med örtsalt
Borstar tänderna och springer ut till bilen och börjar skrapa.
05.53 kommer nån minut sent till jobbet.
Jobbar till 10.50

Åker ned till stan.
Tränar 35 min kondition
Duschar sminkar och drar på mig uniformen än en gång
Köper mat på Bunnpris
Åker tillbaka till jobbet och jobbar 13-21.

Kommer hem helt död till Moa, äter rostade mackor och dricker te.
Ser på One tree hill.
SOVA

Kommentarer
Postat av: cissie

Fullspäckat schema med andra ord!! och trevlig lön ;-)

2010-01-21 @ 20:47:46
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Petra

haha ja jag önskar att det är fallet. Men har varit så snäll att jag bytt med en på jobbet. Men får ju iaf en ledig dag nån annan gång. :)

2010-01-21 @ 22:40:17
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0