När man börjar jobba kl 05.15..

Så är man väldigt trött. Men dagen blir väldigt lång istället! :)

En helt okej dag på jobb.. ganska rastlös, men det är ju som vanligt! Kom hem vid 12 och somnade ganska omgående! Sov till 15..sen låg och och myste för mig själv i sängen.
Åkte och handlade lite lax, och gjorde klart så att Moa skulle kunna bara sätta in maten i ugnen.
Färsk laxfilé, potatis och morötter i ugn. Nyttigt, ganska billigt och OTROLIGT GOTT!! :) Det har blivit vår favorit-vardagsmat!

Sen åkte jag och tränade. Tänkte att jag skulle springa en halvtimme eller så. Självklart fanns inget löpband ledigt..så jag cyklade istället. Så ringde Moa meddelade att hon skulle banga middag och One tree hill med mig. Då hade jag inget att skylla på längre. Hade inte särskilt bråttom hem, så då cyklade jag färdigt mina 30 min, sen gick jag till ett löpband som äntligen blivit ledigt och sprang 30 min. Allt på 80% av maxpuls.
Kändes riktigt bra! Svettades som en gris, men var inte särskilt trött.

Norge förlorade handbollen idag.. i sista sekunden och med ett poäng. Eftersom alla här är så intresserade så kan jag inte annat än att känna lite medkänsla. Sorry Norge. Ni går nog vidare ändå.

Brynäs vann iaf! :) Synd att det inte blev en 3 poängare där. Dumt att tappa 1-3 till 3-3. Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0