8,5 timmes sömn

Jag somnade HALV 8 igår! Haha vaknade till mitt i natten av åskan.. men sen somnade jag om och har sovit. Blir ju ändå bara 8,5 timmes sömn när man ska upp kl 4 så..  Jag tror jag behöver det.

Börjar bli lite nervös för turneringen nu..

Börjar spela första matchen mot de som fick brons på NM. Trodde först att det var guld dom fått.. Puh.. brons var ju mycket bättre! :P Dom vann en WT-kvalmatch förra helgen med.. Bra att dom värmer upp ordentligt för att möta oss.. haha.

Kl 14 ska vi spela på fredag för dom som vill komma och titta!


Guess what.. Det regnar massvis idag med! :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Oj, oj, här får man för att man beklagar sig. Igår kom det faktiskt regn som höll i sig i närmare en halvtimme och i morse var det bara 12 grader varmt. Men solen är framme ändå!



Jag håller alla mina tummar för att ni spelar en bra första match och att ni vinner resten.



Ha de!

2010-07-23 @ 09:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0