beachvolleyboll!

Helt fantastisk helg! Jag har spelat min första turnering på 2 år och fick mersmak som tusan! Vi vann en match och förlorade 2. Dom vi förlorade mot kom 1a och 3a så det känns väl helt okej :)

Tack:

Till Miriam
som ville spela turnering med mig och som är en yngre version av mig. Det var länge sen jag haft så mycket att prata om med nån! :)
Till Anne Lene som gjorde lördagen till den blötaste på länge..  Jag och Miriam hade alltid minst två öl som stod och väntade på bordet. :)
Till Elin som är handywoman, elkunnig och en otroligt mysig och rolig tjej!
Till Linn som lovat att hon ska komma och hänga med mig massa nu så jag slipper vara ensam.
Till Ronny som är helt galen. Kan inte komma ihåg sist jag skrattade så mycket!

Till alla andra beachmänniskor som påminde mig varför jag älskar sporten! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0