Det har blivit en hel del bilder här nu

och några till blir det nog nu.

Sommarfesten var grymt kul! Vi kom till Hornnes vid 17 och då var det över 80 pers där redan. Solen låg på hela kvällen, vi  grillade, lyssnade på trubadur och det var otroligt mysigt!
Lite efter 21 körde vi hem för att hämta lite kläder.. och Sofia blev "åksjuk". Hennes "jag ska bara spy en gång så åker vi sen" blev till att hon låg och hulkade läääänge och Moa fick  ta hennes biljett. :)

Inne på området var det otroligt mycket folk.. Stannade och pratade med folk hela tiden.. Men även massa nytt folk som man aldrig sett. Väldigt intressant att vara nykter bland massa fulla folk. Har lärt mig en hel massa nya raggningstekniker. (sånt som man troligen glömt bort dagen efter om man varit full själv)

Bäst var två killar som körde raggning ihop. Först ställde dom sig vid sidan av mig och stod där i 10 minuter och bara tittade. Trodde först att dom kände Mariann som jag stod och pratade med. Men sen kom öppningsrepliken "Går det bra eller?"  Och när den första killen gjort sitt försök så satte nr 2 in stöten. :)


Var hemma vid halv 1 eller nått sånt..  Då var fötterna onda och jag väldigt trött!


Kommentarer
Postat av: Sara Lindberg

återigen, vilka fina bilder!!:)det uppskattas, puss

2010-06-09 @ 08:16:44
Postat av: Petra

Glad att det uppskattas! :) Tack!

2010-06-09 @ 08:49:59
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0