Good day, good week!

Shit vilken bra vecka det här varit :)  Känt mig riktigt glad minst en gång per dag! :)

Idag var det jobb till 11 och sen tog jag HELG! :)   Firade med lunch och en massa prat hemma hos Monica.. Tiden går fort när man babblar.

Nu lagar jag laxfilé och grönsaker i ugn, och ska se film med Moa när hon kommer hem från träning.
Jag har vilodag idag..  Känns som att 4 träningar på 3 dagar får räcka. Men imorron är jag ledig så det lär ju bli nått pass då med för att få dagen att gå.
Har fått löneförhöjning också.. Har tydligen jobbat ett år nu! Sjukt vad tiden går foooort!

Fick en fin video från Sofie idag med posten. Med världens sötaste inbjudan till dop av Rio! Eftersom det är i närheten av Asps födelsedag så tror jag att jag ska försöka planera in en hemresa då i maj! Inte långt bort alls!

Längtar som en tok till nästa helg och Oslo nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0