Oslo

Då var man i Oslo då..

Kom hit redan kl 12 på fredag fm.. Så jag lämnade av väskan på hotellet, och tog en trikk till Päris på jobbet. Sen gick jag en shoppingpromenad. Gick nog 1,5 timme ca..  Hade ingen aning om vart jag var, men kom fram till slut till hotellet. Kändes skönt att röra lite på sig samtidigt som jag tittade lite i affärer.

På kvällen blev det en god sushi-middag och en RIKTIGT god öl :)

Fast sen var vi ganska trötta.. så vi låg och slappade på hotellet i nån timme innan vi somnade vid 11.
Sköönt å vakna utvilade idag.. nu blir det en dags shopping!
Tänkte hälsa lite på mina gamla arbetskamrater på GlasMagasinet med, så möta upp Martin, Harald och Camilla för fest ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0