Ryggont och feber

Söndagskvällen spenderades hemma i soffan med ryggont och feber. Kunde knappt andas för att nått i ryggen satt fel. (två rejäla låsningar enligt naprapaten idag)
Såg två filmer medan Moa sprang runt och packade inför sin Alperna och Sverigeresa. TVÅ veckor ska hon vara borta!
En av filmerna var förresten Bröllopsfotografen och jag tyckte den var riktigt bra :)

Idag har jag inte heller gjort mycket.. Knappt rört mig ur sängen. Snart läst ut min bok med, även fast jag somnade lite då och då med boken på magen :)

Känner mig iaf mycket piggare nu och febern är inte så hög. Ångrar lite att jag tryckt bort den och ryggontet med tabletter i helgen, men vem vill vara sjuk när man är i Oslo?

Jag hoppas verkligen att det inte blir värre imorron. Ska på kurs i Bergen! Ska lära mig lite om arbetsmiljölagen i norge, och bo på hotell. Naprapat Paulen sa att det kunde bli värre nu innan det blev bättre så vi får se. Ska tillbaka dit på fredag igen eftersom det gjorde så ont att han inte kunde göra allt han ville idag.

Brynäs-Djurgården 0-4. Jävla skit. Nu får dom ta och vinna resten tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0