Skönt med kortdagar

Har hunnit med att fixa massa nu dom här dagarna. Varit och fixat med min bilförsäkring, lämnat in mobilen på lagning, kollat på lägenhet, varit till sjukhuset och tagit blodprov och ringt runt massa. Har även bokat tid på banken för rådgivning om bostadslån. Usch vad vuxet det låter. Men Eivind försökte övertala mig att det enda rätta är att köpa igår. Hmm vet inte om jag tror på det riktigt. Men ska iallafall kolla upp vad som gäller.
Grejen är ju att en lägenhet går på 2 miljoner här. det blir sjukt mycket i ränta. Förstår inte hur det skulle kunna löna sig?

Kollade på lägenheter i Gävle. Vet att jag tyckte att det var sjukt dyrt förut..men där får man ju en 3a på brynäs för 400 000. Det är ju ingenting om man jämför med 2 miljoner här. :)

Känns som att en lägenhet i Gävle stiger mer i värde än en lägenhet här med. Men jag vet inte jag..

Nu är det dax för jobb 3 timmar. Känns knappast värt det att ta av mysbyxorna för så några timmar. :) Men måste väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0