tittar på lägenheter och äter ostkrokar

Då var en jobbhelg gjord då. Jag gillar att jobba helg. Då behöver man inte fundera vad man ska hitta på. :)
Var en liten tur på pikant i fredags för att träffa folk. För er som inte varit här är Pikant det lilla utestället här. Mer som en bar, eller after work-ställe. Väldigt trevligt på fredagar.
Massa folk! Märks att det börjar bli påsk här nu! Folk kommer hem.

Undra vad folk skulle göra om jag gick påskkärring iår? Tror inte dom har det här. Skulle definitivt få vara med i lokaltidningen!! ;)

Ryggen/revbenen har blivit MYCKET bättre efter att jag var hos naprapaten. Han trodde absolut inte att det var en spricka, utan mer en blödning mellan. Å att det var på väg att bli bättre..  Å tack gode gud för att han fått rätt! :)
Imorron ska jag testa att styrketräna lite lätt. Får känna efter vad som går och inte.

Överskriften ja..  tittar efter lägenheter. Tror att jag kanske flyttar om det kommer upp nått. Jag vill ha fint. Fina möbler och fina tapeter. MINA saker. Mer pengar, men det är värt det! (Eller?)


Kommentarer
Postat av: Cia

Jag har fått för mig att folk äter väldigt mycket ostkrokar i Norge, stämmer det eller är det bara något jag fått från Unga Mödrar? :)

2010-04-02 @ 11:45:15
Postat av: Petra

haha näe jag tror inte det. Inget jag märkt iaf :)

2010-04-02 @ 13:59:04
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0