träningsvärk på konstiga ställen..

Igår chockade jag mig själv och min kropp och var på volleybollträning! :)
Var ledig hela dagen.. så jag började med ett pass cykling en timme på morgonen. Kom hem, städade lite, tvättade kläder och sen satt i soffan med en kopp te och en bok. Väldigt mysigt!
Men blev rastlös mot kvällen, så jag fick ett ryck att åka på volleyboll.

Det var riktigt kul.. perfekt träning med inbollning, insmaschning och sen spela match! Spelade två matcher mot 3 lag från volleybollgymnasiet här. Gick ganska bra.. även om man blir irriterad när timingen är helt borta, och både baggern och fingerslagen är väldigt svaga och kommer 3 meter kortare än man tänkt! :)

Kom hem kl 22, full av adrenalin och kunde inte sova. Sov kanske 2 timmar innan klockan ringde vid 4.

Har iallafall träning på väldigt konstiga ställen..  halsen, armvecken och knävecken. :P

Trodde att det skulle vara värre med rumpan, men det verkar som att träningen på gymmet gett lite iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0