Några dagar i Sverige

Såååå då var jag back in Norway! Sitter i Bergen hos Anna och dödar lite tid.. Så jag kan väl sammanfatta.

Onsdag eftermiddag landade jag i Gävle och mötte upp Kristin och Kristin för en lång fika. Kul få uppdatering på livet i Gävle. Eller ja Furuvik heter det väl.. dom har ju blivit familjemänniskor båda två. Sen drog jag med mig väskan ut till Sätra för att bo hos Maria en natt. Fick mysa en massa med Leo.. byta blöja, klä på och mata. :) Bra att få träna lite kanske. :P

Duktig och håller i flaskan alldeles själv. Iallafall ett litet tag!

 

Torsdag var vi in till stan och åt lunch.. sen var jag till Cissi för att få den efterlängtade klippningen! :) Blev bra som vanligt!

 

Efter att ha gått lite på stan åkte jag till beachplanen för att hämta upp Anders som fyllde år. Firade med sushi, hockey och paket. Han skulle upp tidigt så det passade mig perfekt.. Helt slut efter en intensiv dag så jag dog ganska omedelbart på soffan.

 

Fredag sov jag länge och cyklade sen 1,5 mil till Peter och Theo. :) Peter är hemma och är pappaledig så tror han blev lika glad han för lite sällskap. Sen hämtade vi upp mamma Kristin och åt lunch på stan. Myspys.

 

På kvällen skulle vi spelat brännboll.. men eftersom det regnade blev det bara en liten fest hemma hos Asp.. och en  lugn utgång på Olearys.

 

Lördag söndag var jag hemma hos mamma i Shamn. Hälsade på hos Gunnar och fick träffa hans barn. Gott med grillat, även om vi inte kunde sitta ute eftersom det regnade.

 

Ja, så är vi på idag när resan började kl 06.45. Tur att jag kunde sova på bussen! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: cissi

Vilket span han hade på dina bröst!! Sötunge :-)

2010-05-24 @ 20:11:49
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Tilde

Tack!:) Haha ja det är väl inte omöjligt att jag gör;)

2010-05-28 @ 07:26:53
URL: http://elintildeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0