träningsvärk.se

Gick upp för hafstafjellet igår.. Tokfint väder och trevligt sällskap. :)  Synd bara att det måste göra så ont i kroppen när man varit så duktiga!

Moa har sin lillasyster på besök och dagarna går åt till att försöka visa Förde från sin bästa sida. Därför blev det att gå upp tidigt för att gå fjälltur, shopping, fotbollsmatch och middag igår.. Sen körde vi Moa och Linn på fest medan jag och Sofia åkte och spelade tvspel med grabbarna.
Worms måste vara det mest meningslösa spelet som uppfunnits!

Idag blir det spela beach och sen slappa allt jag kan för att orka med grillfest ikväll. Min bästaste norska vän Geir kommer hem idag från sin 3 månadersresa och jag längtar! :) Han kommer vara sjukt brun så jag tänkte fuska och sola lite solarium innan... 

Lite bilder från turen..


Kommentarer
Postat av: Linda

Mami hade klänning hon med leggings till då förstås ;) Inga bara ben här inte, där går min gräns!

2010-05-17 @ 20:53:29
URL: http://babytaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0