Puls..

Dagens onödiga vetande:
Magnus hjärta slår i snitt 10,5 miljon slag mindre än mitt hjärta per år.
Det har vi listat ut ikväll med min pulsklocka. Jag är i dålig form tror jag...
Annars så har jag haft en riktigt bra helg med Magnus och vänner! Träffat Geir, sett 3 filmer, varit på volleybollmatch och lekt med Magnus brorsdotter som är snart 4 månader och redan gillar mig mer än Magnus. :P
Just ja, så har vi varit på hytte och myst framför elden och sett på snövärlden utanför.
Nu är det jobb 5 dagar och sen THAILAND!

Kommentarer
Postat av: sara lindberg

Vad mysigt det lät petra:) jag vill ocksà àka iväg fràn allt till thailand! vilka är ni som àker? puss puss

2010-11-22 @ 08:50:01
Postat av: Petra

Det är jag, Asp, Päris, Carin Tjernell och en kompis till Asp

2010-11-22 @ 14:39:10
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, vi får se om den kommer nån inbjudan till bröllop framöver! ;)



Roligt att du gillar att jag börjat skriva igen!! Sånt gör ju att man vill fortsätta!



När drar du igång igen då? =)



Kram kram!

2011-01-10 @ 19:21:32
URL: http://sytertaki.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja,jag vet precis hur det är! Man får mer hemlängtan när man har pojkvän och sen finns det inga gränser för hemlängtan när man fått barn... så ta det lugnt med det till ni har nå planer för framtiden...haha ;)

2011-01-13 @ 19:26:28
URL: http://systertaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0