Borde man inte vara utvilad efter helg?

Jag är så otroligt trött idag! Men har iofs haft en riktigt bra och fullspäckad helg!

Fredag jobb, och sen till slakteriet för att fixa kött och grill till Hangarfesten. Passade även på att äta fredagsgröten :)
Sen körde vi till Magnus föräldrar för att visa upp mig. Nervöst men det gick nog bra tror jag..
Efter det blev det träning och dusch innan vi åkte till Magnus bror med familj. Dom har en toksöt liten bebis som heter Ingrid. Vi fick hemmagjord pizza och hade riktigt trevligt. Där kommer vi hänga mycket! :)

Lördag sov vi länge, tränade och sen fika på stan. Sen hem och fixa iordning för den stora festen som vi längtat efter så länge på flygplatsen :) Karianne och Roar kom en sväng innan och sen fick vi skjuts upp dit. Väldigt lyckad fest tycker jag. Även om vi smet hem lite tidigare.

Som alltid när jag druckit vaknade jag vid 6 på morgonen och kunde inte somna om.. men fast jag var skittrött så gick jag med på en fjälltur på Eikåsnipa. Vi stoppade en del gånger för att jag skulle få andas.. men annars gick det bra :) Kom helt upp och fick värsta utsikten!

 

Efter fjällturen fuskade vi med kinamat, och sen dog vi i sängen nästan 3 timmar. Vaknade och hann bara hem till mig och sätta på en maskin tvätt innan det var dax för bio. Såg en norsk skräckfilm som var lite läskig, men inte särskilt bra.

Nu längtar jag hem till min säng för att ta igen lite sömn. :)  Bara 45 min kvar på jobb!

 

 

Sötisen och jag innan festen i lördags.



Kommentarer
Postat av: Asp

iiiih trevligt. Man blir ju lite orolig när du gått underjorden vad det gäller internet, men du ser ju ut att må väldigt bra! glad för dig.

2010-10-18 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0