Hanna-Helg

Vilken helg det varit. Vackra Hanna Stenquist är på besök, och som jag saknat henne! :) Hon har med sig sin pojkvän Simon som är den roligaste människan jag träffat på länge!
Vi har hunnit med slakteriet, pikant, shopping, bowling, träsket och massa annat.. :)

Vi har pratar en massa minnen men även skapat några nya oförglömliga! Sofia har bland annat lärt oss hur man inte ska baka födelsedagstårta. Mer om det när hon vaknat och jag fått tillåtelse att skriva om det. :)

Jag vann bowlingen och tjejerna vann lagtävlingen!

Mina vänner här i Förde är väldigt bra, men det är nått alldeles speciellt när man har besök hemifrån! :) Helgen har ju inte blivit sämre av att jag har delat den med den finaste och snällaste killen nånsin..

Idag blir det kinamat och bio som avslutning på en rolig helg!

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0