Why do all good things come to an end?



Flames to dust

Lovers to friends
Why do all good things come to an end?


Jahapp då var det dax för dagen jag har gruvat mig för.. Moa har bestämt att hon ska flytta hem. Sofia är ju bestämt sen länge att hon skulle flytta i december. Hon ska läsa till frisör så hon kan komma tillbaka och göra mig fin på håret sen. Men Moa har varit lite oklart.. har väl förstått att hon kommer flytta förr eller senare, men hade hoppats på att det skulle bli senare. Jag trivs otroligt bra i lägenheten och med mina sambos, så att behöva säga upp lägenheten och bo ensam känns helt enkelt SKIT!

Det här känns som att det kommer bli den tråkigaste vintern nånsin! Hoppas verkligen att det blir thailandsresa i november-december så jag har nått att se fram emot. Annars tänkte jag jobba dygnet runt så jag slipper vara ensam.

Jag gjorde vad jag kunde för att bli på bättre humör igår och jag tror det hjälpte lite. Sov middag 1,5 timme, var på massage, tränade, solade solarium. Sen var det lax och film med familjen på kvällen.  Mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0