Lån

Natten till igår sov jag väldigt väldigt lite. Först kom vi inte i säng förrän halv 12.. Sen ringde Magnus telefon precis när jag somnat in.. och när jag somnade nästa gång så fick JAG sms av Sofia. Våra telefoner som brukar vara så tysta annars. Klockan 3 gick magnus brandlarm.. och sen var det inte så stor mening med att somna igen eftersom jag skulle upp 03.50.

Så, jag var sjukt trött på jobb kan jag säga! Slutade kl 13 och hoppade rätt i säng! Magnus tyckte att han kunde sova lite med mig han med, fast han var ledig och hade sovit länge på morgonen! :) Hade precis somnat in då med när det plingar på dörren! Herregud ska man aldrig få sova? Men det var mina Oakleys som kom med bud, så lite glad var jag ändå.

Sov otroligt skönt sen i nästan 2 timmar när Magnus kommer smygande och säger att vi måste på banken och skriva på nått papper.
Jaha.. bara att ta sig upp då. Gick som en zombie till bilen och det var en zombie som sen fick skriva på 6-7 papper. Men nu är lånet fixat och radhuset köpt! :)

Bara ett år och en månad tills vi får flytta in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0