Snart snart

Snart kommer Magnus hem igen efter att ha varit en hel helg i Bodö!
Han har varit på NM i bågskytte och skjutit sig till ett silver! Riktigt duktigt att slå så många som satsar mycket mer! :)

Jag har haft jobbhelg.. Så det har gått ganska bra att vara ensam ändå!
Lördagen efter jobb sov jag middag, och sen gick jag upp på Solheim med Camilla. Riktigt trevligt att få prata av sig lite samtidigt som det var väldigt jobbigt att gå upp! Sen duschade jag och gjorde mig lite fin för fest. Träffade Agnethe som hade hotellrum och satt där och drack cola och åt chips medan dom festade. :) Eftersom jag inte kände att Vassendgutane var värd 450 :- så gick jag hem och såg kärleksfilm när dom gick ut.
Efter det var det faktiskt väldigt tomt i sängen.. Hade sån lust att ringa och babbla lite med Magnus men han sov ju för länge sen eftersom han skulle upp tidigt.
:(

Idag har varit en lååång dag på jobb. Jag stekte våfflor till alla. Blev väldigt gott!! :)

Dax att laga mat till Magnus som är hungrig efter en lång resa..

Hoppas alla får en bra ny vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0