Intet nytt

Den här veckan går seeegt! Trodde det var torsdag igår. Det var ganska deprimerande att det bara var tisdag!
Jag har jobbat 32 timmar på 2 dagar. Var ganska sliten när jag kom hem igår. Somnade nästan direkt. Det var tur det, för jag skulle ju upp 03.50.

Men nu så..  När den här arbetsdagen är slut har jag bara 2 vakter kvar innan det är FERIE/SEMESTER! :)

När jag kommer hem ska jag sova lite, sen baka morotskaka och städa lite. Moa, Ronny, Camilla, Ingrid och Magnus föräldrar kommer på födelsedagsfika. Vi åker ju bort på fredag när jag fyller, så vi firar här lite innan.



Magnus har förresten panik för att jag har en planering på semestern. Hihi.. man måste ju ha lite kontroll om man ska komma ihåg allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0