Ojoj

Jag hade tänkt uppdatera bloggen massa under semestern..  Så blev det visst inte. Skyller på att vi inte haft internet så mycket.
Det har verkligen varit en supermysig semester. Vi har gjort så mycket roliga saker att jag inte vet hur jag ska kunna skriva om allt.

Höjdpunkterna förutom det jag redan skrivit är:

* Fallskärmshoppning!

Det var äntligen dax att lösa in Magnus 30års present. Supercoolt, men jag tror inte att det levde upp till förväntningarna riktigt. Det gick lixom lite snabbt för att få bygga upp nå adrenalin innan. Plötsligt var vi bara ute! Jag är glad att jag testat det, men tror inte det är nått jag kommer känna behov av att göra igen.



* Stockholm med Sofia, Geir, Hanna och Hanna
Gröna Lund, Wasamuseet, Sushi, Uteservering, Gamla stan, Shopping med Hanna Sahlin och massa massa kärlek! <3 <3

* Kräftor hos Kristin och Patrik
En härlig kväll med prat, champange, kräftor, country och mys.

*Åland

Vet att dom flesta skulle säga att det var party och matcher som var bäst. Men för mig var det att träffa mina vänner och kunna umgås mer än nån timme. Är så glad att Magnus kommer så bra överens med mina vänner där hemma. :) Superbra väder och mysigt med campingliv!


Förutom det har vi fikat massa. Ätit på Helt enkelt, Church Street, Albertina m.m. (Konstigt att man gått upp 4 kg?!)
Träffat folk, städat ur lägenheten, umgåtts med familjen, firat födelsedagen, spelat beach, gått på 3D bio och faktiskt hunnit slappa lite med. :)

Efter 12 timmar i bil igår så var det sjukt skönt att komma hem till egen säng igår. Nu blir det träning träning ett tag så extramagen försvinner igen. Känner att jag är konstant hungrig :)
Hoppas jag  klarar mig från att bli sjuk bara..  Både jag och Magnus hostar och nyser nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0