Miljöombyte

Nu har jag bytt Förde mot Gävle. Magnus har bytts ut till katten Tyson som ligger och kurrar här med mig i sängen. :)
Är extremt glad för att jag tog första flyget till Bergen idag.. ALLA andra flyg har varit inställda! Ibland får man ha tur!
Träffat Nylander för en snabb fika och lite shopping. Å sen myskväll med Eken och Maria. Så gott med svensk pizza. Å BILLIGT! Nästan så man kan köpa 2...  Ja, jag har nästan glömt bort hur billigt saker kan vara. Konstigt det där!

Imorgon ska jag testa kinesiologi, och sen blir det nog lite mer shopping innan jag ska till Bollnäs och bo hos syster och lilla Moa! :)  Laddad för bebismys!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också ha svensk pizza!! Tusen gånger godare och billigare!! Tror jag ska äta pizza hela julen =)

2011-12-20 @ 13:24:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0