Inte den här gången

Igår och idag var vi med på budgivning på lägenhet.. Jag var riktigt nervös måste jag säga! Vi ville verkligen ha den. Men men.. 2 630 000 gick den för och så högt hade inte vi nån lust att gå.

Så då är det väl bara att hoppas på den andra lägenheten som är nästan lika..  (fast lite sämre)

Nu kan alla som läst mina statusar slappna av..  Hörde att bland annat Geir var helt säker på att jag var gravid.
Sofia (och förhoppningsvis andra) som känner mig bättre än så vet att jag inte kommer göra nått sånt förhastat! :)

Även om det här med radhus är lite förhastat det med så går det ju ändå att sälja om det skulle ta slut. Till skillnad från ett barn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0