Landskampen på tv -och i soffan

Jag och Magnus har börjat se på landskapen på tv.. Och gissa om det tar fram tävlingsinstinkten hos oss båda! :)
Norge mot Sverige i vinteridrotter.. Jag kan säga att jag nästan har ont i magen av nervositet när vi sätter igång ett avsnitt! Jag tror att jag är lite värre än Magnus. Jag hoppar, hejar och jublar i soffan. Så gissa om jag var glad när Sverige vann igår. Det hade inte varit bra för hemfriden om Norge vunnit en gång till.

Magnus tittar konstigt på mig när jag ger ifrån mig ett litet tjut av glädje så fort Foppa pratar. Men jag gillar Foppa. Foppa är cool. Mycket coolare än nån av skidåkarna från Norge. Så det så!! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, du har helt rätt. Skulle man bo i Sverige så blir det ju givetvis en tråkig vardag där också. Idag känns det faktiskt bättre också, det brukar vara så.. att det tar ett par dagar och sen känns det helt ok! Ja, det är jättesynd att du inte bor närmare. Hade varit riktigt kul!! =) Kram!!

2011-02-10 @ 08:08:22
URL: http://systertaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0