Ingen kan väl ha missat

Det är nog helt omöjligt att missa det tragiska som hänt i Norge i helgen. Först sprängs en stor bomb mitt i Oslo, och sen dödas minst 84 ungdomar på en ö, 2 timmar utanför Oslo. Det känns helt overkligt att en galen människa kan göra så mycket skada!
Stämningen här är dyster. Kanalerna sänder non stop om terrorn. Vi sitter vid tvn nästan hela tiden när vi är hemma. Vill veta om det kommit fram nå nytt. Om dom funnit dom saknade. Om dom kan säga hur idioten tänkte?

Som tur är så kände vi ingen som var där.. Om man får vara så självisk. Kan inte tänka mig hur föräldrarna och alla anhöriga mår nu. Har läst bloggar med helt sjuka historier. Sånt som man ser på film. Inte sånt som händer unga, helt normala människor!

http://prableen.origo.no/-​/bulletin/show/672218_helv​ete-paa-utoeya?ref=mst Här är en. Omöjligt att läsa den utan att gråta!


Den hemska fredagen den 22 juli blev inte bättre av att det hände nått tråkigt hemma heller. Så jag har gått runt med ett tryck på bröstet hela helgen. Önskar att jag var hemma med mina systrar nu. Men det är bara två veckor tills vi åker hem. Längtar! <3

Sköt om er.. och lev som att den här dagen är den sista. Man vet aldrig vad som händer imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0