Smygtittat lite

Har varit och smygtittat lite hur lägenheten kommer bli!! :)   Det är en som snart är färdig som har lika många rum som våran.. Men den är lite annorlunda i planlösningen eftersom det var ingång nede, och vi kommer ha ingång uppe.

Hade med mig Jarle som hjälp eftersom Magnus jobbar.. och det var väldigt bra att ha en arkitekt med sig måste jag säga!! :)  Han kan ju mycket mer än mig om sånt där och jag fick väldigt bra tips.

Så här stort och fint kommer fönstret i vardagsrummet se ut iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Eken

WIHOOO! Skitfint :-) Vi kommer och hälsar på sen när ni flyttat in och vi har nånstans å sova ;-)

2011-07-08 @ 23:23:17
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0