Bjuder lite på mig själv

Hade jag varit en sån där kändisbloggare så hade inlägget säkert handlat om vad jag har på mig idag.. och så en snygg bild på mig. Eftersom jag varken är känd eller snygg så får ni en riktigt ful bild istället. :)

 

Nu har jag nämligen tagit ut visdomstand nr 2. (Dom andra ska som tur är få sitta där dom sitter)

Än så länge är jag skönt bedövad och har inte ett dugg ont.. men jag vet  att det kommer snart! Skulle önska att man fick musik i öronen när dom opererar.. Man känner bara tryck och att dom borrar och drar, men LJUDET är skitäckligt. Som att man krossar tanden..

 

Måste säga att Norge får en stor pluspoäng här! Tog den andra i Sverige och då betalade jag 2000:- ungefär. Här betalade jag 322:-!!   :)   Mycket bättre tycker jag!

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Är inte du snygg på bilden då vet jag inte vad som är snyggt.

2011-06-20 @ 11:06:14
Postat av: Petra

Men vad trevligt att nån uppskattar den! Vill du att jag ska skicka ett ex med autograf till dig med posten? :)

2011-06-20 @ 12:00:56
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Behövs inte, jag har redan skrivit ut den för framtida bruk.

2011-06-21 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0