Grym kväll!

Lördagen blev otroligt bra!  Gocarten kom jag 4 på.. bäst av tjejerna. Måste ju vara godkänt!  Fick lite tips av den svenska piloten som körde innan mig.
Magnus vann hela tävlingen och var mycket nöjd med sin chokladmedalj! :)


 

Efter gocarten blev det grillning och vin..  Sen åkte vi till Agnethes hotellrum, en gigantisk svit och fortsatte festen där. Vin, mer vin och ännu mer vin slutade ganska dåligt. Ett stort svart hål har ätit upp en stor del av kvällen. Men roligt hade jag.

Eftersom jag blev lite för full så ringde jag Magnus och fick honom att hämta mig. Bara det att han var på jobb.. och den enda bilen han fick tag på var en ambulans. Så nu ska det bli väldigt intressant att se hur många som sett mig bli hämtad av ambulans utanför hotellet. Som Sofia uttryckte det: Pinsamt roligt! :)

 

Söndagen blev en riktig bakisdag..   Magnus var trött efter en hel natt med jobb så båda sov största delen av dagen. Sen grillade vi och gjorde potatisgratäng på kvällen.. och såg en helt okej skräckfilm!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0