Kristi himmelfärds

Vet att dom flesta är glada över att vara lediga idag. Men jag är ganska glad över att vara på jobb! :) Fick lite sovmorgon, och så tjänar man ju dubbelt idag!

Igår kom Magnus hem och det firade vi med mys mys mys och jättegod mat! :)  Gjorde ett litet avbrott för att träna beach i regnet först. Gick ganska bra för mig faktiskt! Kom bra till bollen och kunde smasha bättre än på länge!

Nu har jag tränat 7 dagar i sträck och min kropp längtar efter vilodag..  Brukar vara väldigt noga med vilodagarna.. men nu när det är beachträningar vill man inte missa dom, och sen vill jag inte komma efter med styrketräningen heller. Men fredag ska jag vila! Promise! :)

Ledig i helgen.. Gocart med jobbet på lördag! Längtar! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, tycker också att det börjar bli min tur! ;) Är en 3 dagars silversmide-kurs som jag funderar på =)

2011-06-02 @ 15:19:39
URL: http://systertaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0