Sömnsjuka

Inatt somnade jag före 12 iaf..  och så upp kl 4. Så då brukar jag alltid sova ca 2 timmar när jag kommer hem.
Nu sov jag 3 timmar, vaknade och klarade inte att hålla mig vaken mer än några minuter innan jag somnade igen. Sov 1,5 timme till!!
Kanske var det för att det är skitväder och för att jag drömde att jag bodde i australien och hade sol.. Men skönt som tusan var det iaf. Nu sitter jag och längtar tills ja får lägga mig för kvällen.

Nått hände med axeln på träningen igår.. så jag kan knappt lyfta armen nu. Så idag hoppar jag över beachträningen. Känns dumt eftersom vi har tränare.. men vad kan jag göra utan högerarm?
Kanske borde ta och springa lite löpband iaf. Magnus är på jobb, så sitta hemma ensam framför tv:n lockar inte så väldigt.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 01:55:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0