Superväder, superträning, skitkropp!

Kanske var det för att det för första gången var sol på beachträningen..  eller så var det nån annan anledning, men min kropp ville inte! Mjölksyra i benen och nästan kramp. Plus att hjärnan inte var med.. kändes som att jag såg på när min kropp spelade.

Men idag har solen visat sig iallafall! Varmt och skönt.. och bara jobb i tre timmar! Låg till och med i bikini på terassen nån timme och läste. 


Fick mig en liten chock igår.. Lillasyster Sanna är med barn. Runt 21 oktober kommer en liten plutt ut och det är ju jättesnart! :)
Klart man är orolig att det ska bli för jobbigt för henne eftersom hon är ensam.. Men det går nog bra. Ska bli mysigt att bli moster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0