Beachviruset

Nu har jag blivit sjuk igen.. som varje år den här tiden. Har fått beachviruset!
Tänker alltid att jag inte har lust, det är inte värt pengarna, jag har inte råd osv.. Men när det börjar närma sig beachcamp och "alla" pratar om det så blir jag SÅÅÅÅÅ sugen!!

Om 2 månader börjar beachsäsongen här.. även om det inte känns så när man tittar ut. Förra året hade vi väl premiär nu nån gång.. men nu är det fortfarande 2 meter snö överallt. Suck.

För att stilla beachsuget försöker jag att komma på nån jag kan spela med i sommar.. och tänka på vilka fantastiska förutsättningar vi kommer ha med en brasiliansk tränare och SEX planer med sand från VM i stavanger!

Längtar längtar längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0