Skön gubbe

Igår på gymmet kom jag in i rummet där jag mest hänger nu för tiden. Det med fria vikter. Där är det oftast jag, och en massa killar med för stora biceps och bröstmuskler.  Men igår var det nästan tomt.. förutom en gammal man, kanske 50 år. Han dansade! ABBA's dancing queen spelade i högtalarna och mannen lixom svävade fram med en låtsaspartner i en form av vals eller liknande. Han var så dramatisk och tog ut rörelserna och svängarna ordentligt, och inte skämdes han för att jag kom in och satte mig med hantlarna. Han fortsatte dansa sången ut, sen fortsatte han sin styrketräning som att inget hade hänt. :)

Kanske inte helt normal den mannen.. men han gjorde min dag lite roligare iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha! Den synen hade gjort min dag mä. Märkligt folk det finns där i Norge ;-)

2011-03-19 @ 07:09:37
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0