Tillbaka till Alanya

Jag trodde jag skulle kunna hålla mig. JAG HAR BOKAT BEACHCAMP! Men inte det svenska dock. Det blev det norska beachcamp istället!
Här är mina argument som gjorde att jag fick ett infall och bokade:

* Här kommer det regna eller snöa ute ett bra tag till...
* Norska beachcamp har tränare som Jørre Kjemperud, Vegard Høidalen, Geir Eithun och Ronny Berntsen. Sen är det fler som jag inte vet vilka.
* Norska är billigare
* Anne-Lene hade plats i sitt rum så då känner jag iallafall en deltagare och har nån att bo med. :)
* Det är två tränarledda träningar per dag
* Det är på Palm Beach Club där Micke Östberg startade svenska beachcamp, och som jag trivdes jättebra på!
* Jag har jättelite jobb den veckan så jag kan byta lite bara och så förlorar jag inga pengar.
* Det är samtidigt som svenska beachcamp så då kan jag åka dit en eftermiddag och hälsa på mina vänner där! :D
* Det är en väldigt bra chans att lära känna några av dom norska spelarna!

..och så sist men inte minst: Jag har världens bästa pojkvän som säger att jag absolut ska åka om det är nått jag vill göra! Han låter inte ens lite negativ fast han inte kan vara med, och säger inte nånting om att jag borde spara pengarna. :) tack tack tack!!

30 april är det avfärd.. inte länge alls! :)


Kommentarer
Postat av: cissi

Låter ju toppen! Härligt att ha ngt att se frame mot :-)

2011-03-22 @ 13:34:10
Postat av: Kristin

Jag säger samma sak. Det är nu du ska passa på! :-)

2011-03-24 @ 20:30:11
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0