Tips om man sover dåligt..

När vi var och köpte sängen sa säljaren att det oftast är sängens fel att man sover lätt. Om man byter ställning ofta så är det ofta för att man i sömnen får ont och vill belasta annorlunda. Den absolut bästa ställningen för ryggraden är att sova på sidan.. och nya madrasser är konstruerade så man ska kunna göra just det.



Jag som oftast sover på mage med ena benet ut skulle försöka ändra sovställning när jag fick nya sängen sa han.
Måste säga att jag var lite skeptisk..  för det är klart att han vill att vi ska köpa dyraste madrassen. Så stor skillnad kan det väl inte vara? Men vet ni! Nu somnar jag på sidan, och vaknar i exakt samma ställning 7 timmar senare! :)

Kan absolut rekommendera att lägga lite extra pengar på madrassen när ni köper ny säng nästa gång! Sova gott en hel natt, och slippa ryggont är väl ingen som kan säga nej till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0