and I rest really hard

Viktigt det där med vila ibland.. :)  idag har jag ätit frukost kl 12, varit hos kiropraktorn, solat solarium och sen bara legat i sängen/soffan resten av dagen.

Känns inte som att jag har vilat nått fast jag haft ledig helg. Beachturnering och besök gör att man inte riktigt slappnar av.

2 förluster var resultatet i turneringen den här helgen.. Men trots regn och kyla så var det ändå kul att få spela.
Får se om jag tar mig ut på träning ikväll.. Det har varit uppehåll hela dagen, men nu är det storm och regn ute. Tyckte jag hörde åska nyss med. Men Marcelo ska ju träna oss så då vill man ju gärna vara med! :)

Magnus har åkt till Oslo för nå kursgrejer och blir borta till onsdag. Äta, sova och se på tv själv.. gud vad tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0