Bitter?

Här regnar det.. och regnar! Har försökt få till en beachträning hela veckan.. men när det inte blir över 10 grader, ösregnar och blåser.. då är det inte så lockande att sticka tårna i sanden. Tyvärr. En vecka kvar till turnering nu.. så ger det inte med sig så får man väl tvinga sig ut ändå.. men vem kommer vilja vara med?

Idag var det förresten 4,5 grader när jag kom på jobb. Och regn.. så klart!

Jag är inte bitter.. inte bitter alls över att det är sol i Gävle... inte bitter alls över att det är tjejfest i Gävle ikväll och jag inte kan vara med.  Hade jag varit en bitter person hade jag nog varit bitter över att jag har jobbhelg med. Men men. Nu är jag ju inte en bitter person så jag tänkte ta och bädda ner mig i soffan och se på Greys anatomy och vänta på att Magnus kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Peter

Skönt med lite svalkande regn

2011-05-21 @ 16:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0