Day 1

Då var första dagen i Alanya avklarad..

08.00 Frukostbuffé, helt okej!
09.00 Första träningen. Vi hade en dansk tränare och flera danska tjejer i gruppen som jag inte förstod nånting av vad dom sa. :) Tur att Anne Lene kan översätta till mig! Det var lite väl högt tempo för mig för att vara första gången.. och kändes lite oorganiserat. Men roligt och jobbigt var det! :)

Åt lunch på Palm beach club där vi tränar.. sen vilade jag lite på hotellrummet. Skönt att komma bort helt från solen efter träningen.

15.00 var det träning igen, den här gången med Jørre Kjemperud som tränare. Mycket mer strukturerad träning. Teknikövningar med lugnt tempo utan att bli för lugnt. Man stod inte stilla mycket alls, men blev inte väldigt trött. Välbehövligt eftersom jag hade mjölksyra i hela kroppen efter morgonpasset.
Kul med en tränare som ger mycket feedback och är lite sträng!

Efter en dusch så gick vi ut och åt en fet stek på Big Horn. Viktigt med protein! :)

Nu blir det tidigt i säng för oss så vi orkar med dagen imorgon..

Saknar Magnus.. tur att vi har wifi på rummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0