Day 2

Då var det redan måndag igen.. Känner iofs ingen skillnad på dagarna här.

Imorse låg jag och Anne Lene i sängen och snoozade lite extra innan det var dax att äta frukost. Vi tycker att vi är så gamla att vi får ta taxi till träningen. Det här med att gå är överskattat! :)

Träningarna har gått ganska bra idag.. Försvar och servemottag. Väldigt svårt eftersom det var mycket vind.. Men kändes ändå som att jag fick till en del bra bollar. Konstigt bara att det ska gå så bra när man gör övningar.. sen när man sätter ihop dt och ska spela så går det skit. Kan inte tänka på många saker samtidigt tror jag.

Kvällen avslutades med en turkisk afton med lite grillad mat och sånt. Väldigt lugnt.. och alla gick hem efter att dom ätit klart. Lite skillnad mot för svenska beachcamp där man känner sig utanför om man inte dricker sig full varje kväll. :)

Har varit dålig på att fota här.. men lyckades ta ett kort idag iaf :)

Klockan är 08.45 och banorna håller på bli klara för dagens första träning :)


Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag vill också vara på beachcamp i ett varmt land och springa runt i bikini å äta grillat! Njut kvinna! =)

2011-05-03 @ 15:19:34
URL: http://mirrepirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0