Day 3

Tre dagar och 6 träningspass avklarade. Ska jag vara ärlig så trodde jag inte att jag skulle klara att vara med på alla pass.. men hittills har det gått bra. Lite tungt, men har bitit ihop och klarat det. Shit vad roligt det är!
Vet att jag sagt det förut, men det går bara bättre och bättre verkligen.

Idag har vi tränat shot, korta diagonala och långa paralella. Plus högt försvar, poke, och att slänga sig på bollar.
Det här med slängningen tränade vi nog mest tror jag. Har skrapat upp knän, mage och underarmar nu.. så det svider lite. Men det är SÅ värt det, för sen när vi spelade efter och jag fick in en perfekt räddning! :)
Hoppas på många flera perfekta räddningar i sommar!

Var en sväng till svenska campen idag.  Trevligt att träffa lite svenskar :) Fick inte se nått av nations cup eftersom det var mitt i lunchen så det var lite synd. Ligger och försöker samla krafter nu innan Anne-Lene kommer tillbaka så vi kan äta middag. Vila vila vila är det som gäller så fort vi inte tränar. I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0