Kök!

Då har vi varit på första mötet om lägenheten.. och idag var det kök vi skulle se på!
Vi är väldigt eniga om en sak.. att det är skitsvårt att välja!

Vi har iallafall fått säga vad vi ska ha i köket.. skåp, diskmaskin, vilken slags spis/ugn vi ska ha, kylskåp osv..
Men skåpluckorna och bänkplattan får vänta. Måste titta runt lite i katalogen tror jag. Det blir INTE det som ingår iallafall.. Dom var inte alls fina!

Sen fick vi svar på en till sak som vi funderat på.. En vägg som mest är i vägen som vi ville ta bort. Och det fick vi! :)  Blir väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 08:40:26
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Petra

Vet inte hur bloglovin fungerar.. men om du ser längst ner till höger finns en sån RSS knapp. i google reader kan man högerklicka, kopiera länkadress och lägga till den så.



Tack så mycket förresten! Kul att nån gillar den!

2011-07-11 @ 09:51:33
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0