Snälla vulkan

Jag vill verkligen att den här vulkanen ska sluta spruta på en gång! Orkar inte med flygstopp i år med. Det var lätt den tråkigaste tiden nånsin på jobb! Plus att jag tycker väldigt synd om flygbolagen och passagerarna som inte får resa dit dom vill.

Annars då.. en ny helg har gått förbi och jag är inte ett dugg utvilad eftersom jag har jobbat. Men har iallafall hunnit med att fikat med Moa och gått lite i butiker. Blev otroligt sugen på att shoppa fina sommarkläder!

Igår skulle jag gå upp på solheim som tar ungefär en timme upp och ned. Men så tyckte Magnus att jag kunde gå på ett litet fjäll som ligger alldeles här utanför.. och det skulle inte ta längre tid alls. Nej visst, 2 timmar senare var vi tillbaka.. Helt kraftlös eftersom jag inte ätit på ca 6 timmar. 
Jag har upptäckt att jag inte äger stoppmuskler. Det blir skitjobbigt att gå brant nedför.. precis som när jag åker slalom och försöker bromsa när jag plogar. Är det för att Shamn var så platt så jag aldrig tränat dom? :)

Idag fick jag reda på en av våra blivande grannar i nya radhuset och det blev plötsligt väldigt verkligt! Längtar längtar längtar! :)  12 månader kvar nu.. På onsdag ska vi välja kök! Blev inget förra veckan eftersom vi är väldigt virriga. :P

Oj det blev verkligen blandat inlägg nu. Bättre än inget väl!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0