Jobbmaraton!

Trodde aldrig den här jobbveckan skulle ta slut men det gjorde den! Ett pyttelitet pass imorgon bara så tar jag helg! :) Ska bli skönt att komma iväg och träna ikväll! Rensa huvudet och jobba lite med musklerna! 

Det är en sak jag älskar med hösten.. Alla mina favoritserier kommer tillbaka! :)
Dexter, Greys Anatomy, Private practice, Chuck, The mentalist, Gossip Girl osv! Finns inge bättre tidsfördriv..

En VÄLDIGT skrämmande insikt fick jag i helgen. Det är snart jul!! Fick lite panik när Camilla berättade att dom var färdig med alla julklappar till barnen redan! Herregud jag har knappt börjat tänka på det! :)
Så nu måste man väl komma på vad man ska köpa till alla... och vad man ska önska sig själv!

För första gången nånsin måste ju jag komma på nått som "vi" önskar oss..  Nån som har förslag på vad det kan vara? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Något till huset kanske? Ni behöver bergis massor av grejor dit eller hur?:)

2011-10-06 @ 18:19:02
URL: http://hannupannu.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaa..problemet är ju bara att det är svårt att veta innan vi flyttar in, plus att vi inte har en millimeter plats för saker i lägenheten vi bor i nu! :)

2011-10-06 @ 18:20:45
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni behöver presentkort på lite olika inredningsbutiker! Så kan ni i lugn och ro välja ut lite snygga grejer när ni flyttat in och vet vad ni behöver! =)

2011-10-09 @ 22:23:31
URL: http://lindaslykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0